مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:


مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان در روستای سه‌کنج هفته معلم به بهره‌برداری می رسد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان در روستای سه‌کنج از توابع بخش ماهان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هفته معلم به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی در حاشیه بازدید از روند تکمیل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در روستای گردشگری سه کنج از توابع شهر ماهان با بیان اینکه معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت هستند گفت: ارتقا سطح معیشت فرهنگیان لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

وی با بیان اینکه توسعه و تجهیز مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در تمامی شهرستان ها و مناطق استان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است از ساماندهی تمامی اردو گاه های دانش آموزی نیز خبر داد.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و انسانی ارزنده ای دارد بیان کرد: بهینه سازی و تجاری سازی فضاهای آموزشی استان نقش موثری در درآمد زایی و رفع مشکلات مالی پیش روی آموزش و پرورش دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در روستای سه کنج از توابع بخش ماهان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با هفت سوئیت مجزا هفته معلم به بهره برداری می رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.