وزیر آموزش و پرورش به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (سه شنبه) با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، یوسف نوری در گلزار شهدای کرمان با نثار گل و قرائت فاتحه با اهداف بلند امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش و جمعی از مسولان کرمانی، نوری را در گلزار شهدا همراهی می کردند.
وزیر آموزش و پرورش بامداد امروز از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد استان کرمان شد.
نوری بدو ورود به کرمان مورد استقبال مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس مجمع نمایندگان، معاون سیاسی امنیتی استانداری  و جمعی از فرهنگیان کرمان قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان سفر کرده است.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و بازدید از روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس شهر کرمان از جمله برنامه های وزیر آموزش و پرورش در کرمان است.
وزیر آموزش و پرورش همچنین با نمایندگان مربیان، آموزگاران، دبیران، هنرآموزان و مدیران مدارس استان کرمان نشست صمیمی خواهد داشت و با سه نفر از فرهنگیان استان کرمان دارای مشکل خاص و ویژه نیز به گفت و گو خواهد پرداخت.
حضور در شورای آموزش و پرورش، شرکت در آیین تجلیل از خیران پویش کرمان دانا و بازدید از مدرسه اتاق بازرگانی (حیات طیبه) از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82701
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.