پیگیری جذب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ساختمان آموزش و پرورش کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیر جذب اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل ساختمان اداری این اداره کل شد.

به گزارش کرمان نو، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان، با رئیس این کمیسیون دیدار و گفت و گو کرد.

اسکندری نسب در این نشست گفت: روند ساخت این ساختمان بعد از ۲۴ سال وقفه از سال ۹۸ از سر گرفته شد که با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تا کنون ۷۶ درصد پیشرفت داشته است.

او با بیان اینکه زیر بنای این ساختمان ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع است، تصریح کرد: این ساختمان شامل ۷ بلوک است که روند ساخت ۵ بلوک آن تاکنون بیش از ۹۰ درصد نیز پیشرفت داشته و تا ابتدای تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه حفظ عزت و احترام فرهنگیان، مهم ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان است، افزود: برای تکمیل این ساختمان به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان نیاز داریم که با توجه به کاربری اداری، امکان استفاده از بودجه نوسازی مدارس وجود ندارد و باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خواستار همکاری نمایندگان مجلس به ویژه مجمع نمایندگان استان برای تخصیص و جذب بودجه لازم برای تکمیل این ساختمان شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69417
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.