در جلسه مشترک بین وزیر تعاون و استاندار کرمان:


استاندار کرمان خواستار برقراری یارانه دستمزد برای مناطق محروم استان شد

استاندار کرمان با توجه به لزوم توجه به توسعه روستایی، از وزیر کار تقاضا کرد برای اختصاص تسهیلات حمایت از اشتغال پایدار روستایی و برقراری یارانه دستمزد برای شهرستان های محروم استان دستور لازم را صادر کند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، علی زینی وند شامگاه دوشنبه در  سفر کاری به تهران با محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار ضمن تشریح و برشمردن شاخص های این حوزه  پیرامون مشکلات بخش اشتغال، رفاه و تامین اجتماعی استان کرمان گفت وگو کرد.  

زینی وند، تخصیص کمک بلاعوض یا تسهیلات کم بهره برای ایمن سازی معادن، تخصیص اعتبار برای تقویت سیستم مانیتورینگ معادن، تامین حق الزحمه مربیان غیررسمی، صدور مجوز به کارگیری مربی حق التدریس فنی و حرفه ای در مناطق جنوب استان را از جمله دیگر موارد مورد نیاز برای استان کرمان برشمرد.

شریعتمداری هم در این دیدار ضمن موافقت با موارد مطرح شده برای پیگیری این موارد قول مساعدت  داد.

همچنین با توجه به وجود مسایل متعدد مرتبط با حوزه کاری وزارتخانه در استان کرمان، قرار است با نظر مساعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی جلسه شورای معاونان این وزارتخانه با حضور مسئولان استان برگزار شود.

در این دیدار همچنین صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه به برخی از نارسایی های حوزه انتخابیه خود پرداخت و خواستار توجه هرچه بیشتر وزارتخانه به رفع این نارسایی هایی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69420
1 نظر
  1. علیرضا م می گوید

    استاندار کرمان دنبال بهانه جدید برای غارت اموال معدن مس رفسنجان هست
    فکر کنم فردا میگویید اسمان کرمان گرد وغبار هست پس رفسنجان باید در کرمان یک بیمارستان بسازد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.