همزمان با روز بزرگداشت شهدا؛


یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و ۳ معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان برگزار شد

یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و ۳ معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان با حضور مسئولان استان و همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

به گزارش کرمان نو، رضا رضایی ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا گفت: در راستای ترویج فرهنگ شهادت تصمیم گرفته شد مراسم یادبودی برای مدیرکل شهید آموزش و پرورش استان کرمان و ۳ شهید معلم حوزه تربیت بدنی برگزار شود.

وی افزود: شهید ایرانمنش شهید شاخص فرهنگی است که سه ویژگی مهم دارد، وی معلم، روحانی و شهید است و خداوند را شاکریم که همزمان با روز بزرگداشت شهدا توفیق برگزاری این مراسم دست داد.

رضایی عنوان کرد: شهدا با رفتنشان راه رستگاری را هموار کردند و بر ما لازم است قدر داشته های خود را بدانیم و آن چه که امروز به عنوان فرهنگ ناب محمدی داریم در جامعه جاری کنیم.

بر پایه این گزارش، یادواره مدیرکل شهید آموزش و پرورش و ۳ معلم شهید تربیت بدنی استان کرمان (شهیدان حمید ضیا، مسعود مختاری و قنبر بیگلری پور) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش استان کرمان، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، محمدرضا باهنر (پسر عمه شهید و برادر حجت الاسلام و المسلمین شهید محمد جواد باهنر) و سایر مسئولان همچنین خانواده شهدا و جمعی از فرهنگیان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزارشد.

شایان ذکر است، این مراسم با سخنرانی زهرا ایرانمنش فرزند شهید ایرانمنش، سخنان امام جمعه کرمان و محمدرضا باهنر و تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از پوستر اولین جشنواره فرهنگی – هنری شهید علی ایرانمنش همراه خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=86322
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.