مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد


۱۶۶ پروژه آموزشی در استان نیمه تمام است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان در سفر اخیر ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، امروز 18 آبان ماه طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مردم و مسئولان مدرسه شش کلاسه در روستای خرمنده از توابع شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان(با مشارکت اهالی روستا) افتتاح شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران مدارس مقاوم و استانداردی در مناطق دوردست کشور احداث شده و آموزش در تمامی مناطق کشور در جریان است.

وی با بیان اینکه عدالت محوری، کیفیت بخشی در راستای تربیت نسلی متعهد و کارآمد مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در دولت مردمی و انقلابی است، افزود: کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در تمامی مناطق استان کرمان با راه اندازی قرارگاه جهادی نصیب برابر آموزشی در دستور کار است.

رضایی با اشاره به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان از اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان در سفر اخیر ریاست جمهوری خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از مهترین ساحت‌های سند تحول بنیادین فضای آموزش است پس در نگهداری این مدرسه تلاش کنید و از وقت خود حداکثر استفاده را ببرید.

وی با اشاره به سختی‌های پیش روی پدر و مادر دانش آموزان روستایی جهت ایجاد زمینه لازم برای تحصیل فرزندان خود افزود: قدردان پدر و مادر خود باشید و به آن‌ها احترام بگذارید. دانش آموزان آینده سازان و سرمایه‌های ارزنده ایران اسلامی هستند و باید برای ساختن ایرانی قوی و مبتنی بر دین تلاش کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98317
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.