۷۰ درصد دانش آموزان پایه‌های ورودی استان ثبت نام کردند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان استان در پایه‌های اول، هفتم و دهم انجام شده است.

به گزارش «کرمان‌نو» به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس ضیا در نشست مشترک اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بیان کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان در چهار مقوله اقدام، نظارت، آمار و اطلاعات و چالش‌ها در حال انجام و پیگیری است.

او با اشاره به اجرای برنامه تدبیر در تمامی مدارس دوره ابتدایی استان گفت: تهیه برنامه سالیانه فعالیت مدارس ابتدایی بر اساس فرم ارسالی ضروری است.

ضیا با تاکید بر اینکه زمان و نحوه‌ی ارزشیابی دانش آموزان دوره ابتدایی سطح عملکرد (نیاز به تلاش بیشتر) باید در شهریور ماه انجام شود، اظهار کرد: زمان شروع ارزشیابی از پنجم شهریور ماه بر اساس آئین نامه توصیفی (ماده ٧) آغاز می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان بر تهیه و تدوین اطلس دسترسی دانش آموزان دوره ابتدایی به آموزش تا ابتدای سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

او اظهار کرد: بررسی دقیق مفاد اطلس «دانش آموزان آسیب پذیر»، در تکمیل و تدوین عملکرد مدرسه بسیار ضروری است و نقش مؤثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75351
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.