معاون آموزش و پرورش کرمان:


۹۷ میلیارد ریال سرانه به حساب مدارس شبانه‌روزی کرمان واریز شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ۹۷ میلیارد ریال سرانه به حساب ۲۳۹ مدرسه شبانه روزی استان کرمان واریز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سید قوام رضا میرحسینی در دیدار وی و مدیر کل آموزش و پرورش استان با سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، توجه به مدارس شبانه روزی را اقدامی مؤثر در راستای ایجاد عدالت آموزشی دانست و افزود: مدارس شبانه روزی نقش مؤثری در ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی و بهداشتی دارند.

وی با اشاره به پراکندگی استان کرمان و فاصله یک هزار و ۳۳ متری مدرسه شمالی تا جنوبی استان بیان کرد: استان کرمان بیشترین مدرسه شبانه روزی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان از ارسال تجهیزات بهداشتی و ورزشی به مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب کاروان مهر و نشاط خبر داد و افزود: در سال تحصیلی گذشته ۱۱ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان واریز شده و این سرانه در سال تحصیلی جدید نیز به زودی به حساب مدارس استان واریز می‌شود.

میر حسینی گفت: تجهیزات آموزشی و کارگاهی هنرستان‌های و حرفه‌ای نیز با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده و در قالب کاروان‌های مختلف به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77785
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.