امروز در کرمان چه‌خبر؟| سرخط خبرهای امروز شنبه ۱۸ بهمن

سرخط خبرهای مهم امروز ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ را در این پست بخوانید.

۸:۴۱- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد امروز شنبه در راور گفت: این زمین لرزه خسارتی نداشته است./ایرنا

۱۰:۴۲-مدیر راهبردی مرکز فرهنگی جهادی بقیه الله (عج) از اجرای طرح محرومیت زدایی جهادی در جنوب کرمان گفت: در این طرح به ۳ هزار و ۲۶۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شد./مهر

۱۱:۳۸-رئیس اداره بهزیستی شهرستان جیرفت می‌گوید همسرآزاری، اقدام به خودکشی و بدسرپرستی در جیرفت در شش ماهه‌ی اول سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

رشد همسرآزاری در جیرفت

۱۱:۴۱- رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری اعضای باند کلاه‌برداری اسکیمر که مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از کارت شهروندان به صورت غیر مجاز برداشت کرده بودند، خبر داد.

کلاه‌برداری ۶ میلیاردی از کارت بانکی| باند اسکیمری در کرمان منهدم شد

۱۳:۱۱-رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش موارد بستری مشکوک به ابتلا به کرونا در استان کرمان خبر داد.

کروناویروس؛افزایش ۱۰ درصدی بستری در کرمان| مراجعه‌کنندگان بدحال، بیشتر شده‌اند

۱۳:۴۴-استاندار کرمان با اعلام اینکه بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا نمی‌توانیم ورودی‌های استان را ببندیم، از فرمانداران خواست که بیش از پیش بر رعایت پروتکل‌‌ها نظارت کنند.

استاندار کرمان: ورودی‌های استان را نمی‌توانیم ببندیم| رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته

۱۴:۲۶-بررسی عملکرد مس رفسنجان نشان می‌دهد علی‌رغم نوسان زیاد در هفته‌های ابتدایی لیگ، شاگردان محمد ربیعی در ۶ هفته اخیر جزو ۴ تیم برتر بوده و روند رو به رشدی داشته‌اند.

رفسنجانی‌ها هر روز بهتر از دیروز| ربیعی از مس طلا ساخت

۱۴:۲۸-مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح شفافیت آرا که منجر به علنی‌شدن رای آن‌ها در جلسات مجلس می‌شد در حالیست که نماینده مردم کرمان می‌گوید پیش‌بینی من این است که این طرح اجرا می شود.

چرا طرح شفافیت آرای نمایندگان باز هم رای نیاورد؟| پورابراهیمی: فضای مجلس ملتهب بود

۱۴:۵۴-بنی اسدی شهردار بم درباره پروژه سینما امید بم گفت:در حال حاضر پروژه های دیگری در دستورکار شهرداری قرار دارند و امکان جابجایی اعتباری از ردیف مشخص به ردیف سینما امید بم وجود ندارد و از آن جا که در فصل بودجه ریزی هستیم این پروژه را در بودجه سال ۱۴۰۰ به صورت ویژه خواهیم دید.

پردیس سینما امید، امید شهروندان بمی

۱۵:۲۳-مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات کشور از ورود دسته گسترده‌ای ملخ صحرایی به کشور از هفته‌های آینده خبرداد.

هجوم ملخ‌های صحرایی به ایران تا دو هفته آینده

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=63997
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.