شاک مجوز بدهد، اینترنت همراه وصل می‌شود

وزیر ارتباطات در پاسخ به درخواست ۳۰ تن از نمایندگان مجلس برای وصل مجدد اینترنت گفت که پیگیر اتصال اینترنت بوده و هست و به محض دریافت مجوز از شورای امنیت، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی نامه‌ای به مطالبه‌ی ۳۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای وصل دوباره‌ی اینترنت تلفن همراه مشترکان پاسخ داد.

محمد جواد آذری جهرمی در این نامه نوشته است:

«با سلام و ادب
نامه شما دریافت شد. قطعا قطع اینترنت لطمات جبران‌ناپذیری به اقتصاد و به‌ویژه اقتصاد نوپای دیجیتال کشور وارد کرده و مطالبه‌ی شما در نامه ارسالی به‌جا و دقیق است. شخصا در وزارت ارتباطات و دولت و در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هستم و این روزها بی‌شک یکی از دوران‌های بسیار سخت و طاقت‌فرسا برای مجموعه‌ی وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران است.
نهادهای امنیتی کشور معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ ننموده است. قطع به‌یقین به محض دریافت مجوز از شورای امنیت کشور، ارتباطات در اسرع وقت به شرایط قبل بازگردانده خواهد شد».

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37927
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.