مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان خبر داد؛


آغاز توزیع کارت هوشمند مهاجران خارجی در کرمان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: فرایند صدور کارت هوشمند مهاجرین، اجرایی و از امروز (سه‌شنبه) توزیع کارت‌ها توسط دفاتر کفالت شروع شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: مهاجران از مراجعه به دفاتر به منظور اخذ کارت خودداری کنند، در روزهای آتی از جانب دفاتر با آنان تماس خواهند گرفت و اعلام می‌شود چه زمانی به دفتر مربوطه برای اخذ کارت مراجعه کنند.

روح‌الله خضری‌پور کارت هوشمند اتباع خارجی را سند هویتی و بانکی با پیوند ارتباطی برشمرد و گفت: گام‌های اساسی توسط سازمان ملی مهاجرت برای ساماندهی اتباع خارجی برداشته شده که از جمله آنها، کارت هوشمند مهاجران خارجی است.

کارت هوشمند مهاجران خارجی به منظور ارائه قانونمند خدمات و جلوگیری از سرگردانی مراجعه‌کنندگان خارجی در دستگاه‌های خدمات‌رسان در زمینه‌های مختلف همچون خدمات تحصیلی، درمانی، بهداشتی و تردد صادر می‌شود.

 ۱۸ خدمت در کارت‌های هوشمند اتباع و مهاجران خارجی تعبیه شده و جای مدارک هویتی که درگذشته استفاده می‌شد را به‌مرورزمان می‌گیرد و تمامی خدمات تنها با این کارت ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110985
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.