مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛


امضای تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در جلسه امضای این تفاهم گفت: برای همکاری مشترک و حمایت بیشتر از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها، نواحی صنعتی و صنایع کوچک و متوسط استان تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمان به امضا رسید.

به گزارش کرمان‌نو، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: هدف از این تفاهم‌نامه کمک به بازاریابی بنگاه‏‌ها، افزایش اشتغال، شناسایی و یا ایجاد بازارهای هدف جدید، نشست‎های تخصصی با بازرگانان داخلی و خارجی و مستعد صادرات، تسهیل در خرید مواد اولیه داخلی و خارجی، شناسایی مشتریان جدید و تقویت محصولات تولید داخل و… است.

 او افزود: برای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی شرکت‌کننده در نمایشگاه‌ها بسته‌های تشویقی تعریف کرده‌ایم و زمینه حمایت از توسعه بازار، همکاری‌های فنی و اقتصادی و فناوری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک استان فراهم شده است.

 دکتر میجانی در پایان اضافه کرد: حمایت‌های مالی و معنوی واحدهای صنعتی شرکت‌کننده مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نمایشگاه‌ها و هیئت‌های تجاری و واحدهای عضو خوشه‌های صنعتی استان و پرداخت ۵۰ درصد هزینه‌های آموزشی برای آشنایی صاحبان واحدهای متقاضی و هماهنگی برای حضور همه شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در بازدید از نمایشگاه‌ها از جمله تعهدات این شرکت است.

در این جلسه همچنین صاحب‌قدم لطفی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق با اعلام آمادگی این شرکت برای حمایت از واحدهای صنعتی استان گفت: در تقویم نمایشگاهی سال ۱۴۰۳ نمایشگاه ویژه صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان هم‌زمان با گرامیداشت روز صنایع کوچک پیش‌بینی‌شده است و علاوه‌برآن در عناوین تخصصی دیگر نیز پذیرای مشارکت این واحدها است.

 او ابراز امیدواری کرد این تفاهم‌نامه در رونق صنعت نمایشگاهی و ارائه توانمندی‌های صنایع استان پهناور کرمان مؤثر و مفید واقع شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116373
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.