در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت؛


امضای تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و بانک تجارت

این تفاهم‌نامه همکاری طی مراسمی در محل ساختمان مرکزی بانک تجارت میان دکتر «احد علیخانی» مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و دکتر «هادی اخلاقی فیض آثار» مدیرعامل بانک تجارت به امضا رسید.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، به گفته علیخانی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس، هدف از امضای این موافقت‌نامه همکاری، بیش از هر چیز ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان و انضباط مالی در صندوق و شرکت‌های تابعه است که از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت صندوق بازنشستگی هستند و برای تحقق آنها برنامه‌های جدی در پیش داریم. ایشان در ادامه گفت: ما در راستای ایجاد آرامش در دل‌های بازنشستگان از محل اعتبارات بانک تجارت و بر اساس این تفاهم‌نامه خدمات تسهیلاتی ازدواج ویژه فرزندان بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی مس در اختیار بزرگواران قرار خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی در شرکت‌های تابعه یکی از اهداف مهم در این دوره مدیریتی است و امیدواریم شرکت‌های تابعه از فرصت عملیاتی‌کردن این تفاهم‌نامه جهت اجرایی نمودن طرح‌های توسعه در دست اقدام استفاده کنند.

در ادامه هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: آنچه که ما تحت عنوان تسهیلات و سایر اشکال تأمین مالی از قبیل کارنووام، کالانو و… برای بازنشستگان محترم و شرکت‌های زیر مجموعه قائل به انجام آن هستیم ماحصل تفاهم‌نامه مشترک با صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است .

ایشان در پاسخ به چیستی ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه گفت: «سابقه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس عقبه درخشانی است که خود ضمانت اجرایی این تفاهم‌نامه است.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117244
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.