رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد


تخصصی شدن حوزه‌های پرستاری | جذب نیروهای شرکتی و طرحی در استان کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با کمبود پرستار در بخش‌های مختلف روبرو هستیم و در سال گذشته اقداماتی برای جبران آن انجام شد که سال گذشته از نیروهای شرکتی استفاده کردیم و امسال نیروی جذبی در دستور کار قرار دادیم و از نیروهای طرحی و شرکتی فارغ‌التحصیلان بهره خواهیم گرفت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مهدی احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز اول آذرماه در جشن روز پرستار در کرمان اظهار کرد: همه ما سربازان حوزه سلامت برای خدمت و کمک به مردم هستیم و همه تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهیم.
او کمبود پرستار را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: با کمبود پرستار در بخش‌های مختلف روبرو هستیم و در سال گذشته اقداماتی برای جبران آن انجام شد که سال گذشته از نیروهای شرکتی استفاده کردیم و امسال نیروی جذبی در دستور کار قرار دادیم و از نیروهای طرحی و شرکتی فارغ‌التحصیلان بهره خواهیم گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد: حوزه‌های پرستاری تخصصی می‌شود و این اقدام باعث افزایش رضایت‌مندی و کاهش مرگ و میر خواهد شد.
او بیان کرد: مدیر حوزه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمان یکی از بهترین‌های کشوری است.
همچنین دکترمحمد جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان در این مراسم گفت: سازمان برنامه و بودجه بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت تعرفه‌های پرستاری سال ۱۴۰۲ به استان ابلاغ کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111335
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.