جانشین انتظامی کرمان:


تعداد باند ایست بازرسی مرصاد افزایش پیدا می‌کند

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با اختصاص اعتبار از سمت استانداری کرمان تعداد باند ایست بازرسی مرصاد افزایش پیدا می‌کند تا دیگر شاهد ترافیک شهروندان در این ایست بازرسی نباشیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، عبدالعلی روان‌بخش جانشین انتظامی کرمان روز شنبه در آیین تکریم از خدمات یوسف سلیمانی فرمانده پیشین انتظامی بم و معارفه عزت‌الله عبدلی‌نسب به‌عنوان فرماندهی جدید انتظامی این شهرستان افزود: تردد خودرو از چندین شهرستان و استان‌های هم‌جوار کرمان از ایست بازرسی مرصاد برخی اوقات ترافیک سنگینی را در این منطقه به وجود می‌آورد و افزایش باند دوم بازرسی یکی از دغدغه‌های مردم است.

او اظهارداشت: استانداری کرمان اعتباری را برای افزایش باند دوم ایست بازرسی مرصاد در نظر گرفته که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اعتبار اختصاص یابد تا مشکل شهروندان در این بخش حل شود.

نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی در بحث امنیت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و اگر کشورمان از سوی دشمنان تهدید شود مردم دغدغه امنیتی ندارند و خیالشان از لحاظ برقراری امنیت راحت است.

او عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران جزو ابرقدرت‌های دنیا و کشورهای تأثیرگذار در منطقه و دنیا است.

سردار روان‌بخش ادامه داد: پلیش تمام تلاش خود را در بحث برقراری امنیت می‌گذارد همان‌طور که ۲۲۷ هزار شهید در راستای اقتدار و عزت کشورمان تقدیم نظام کرده است.

او با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب به یکصد نفر از همکاران ما به درج رفیع شهادت نایل آمدند اضافه کرد: دشمن هر روز از یک حوزه برای صدمه‌زدن به کشورمان وارد می‌شود، یک‌بار با اغتشاشات و بار دیگر با حملات تروریستی و بزدلانه‌ای که انجام می‌دهد.

جانشین انتظامی استان کرمان توضیح داد: دشمن فکر می‌کند با این حملات می‌تواند امنیت ما را برهم بزند و یا رعب و وحشت ایجاد کند اما نمی‌داند که این عملیات ها هیچ تأثیری در روحیه مردم ما ندارد.

او گفت: مردم ما نه‌تنها دچار رعب و وحشت نمی‌شوند؛ بلکه عزم جدی برای مقابله با این افراد نیز در آن‌ها شکل می‌گیرد و در برقراری امنیت در کنار پلیس قرار می‌گیرند.

ایست بازرسی مرصاد، گلوگاه‌های مهم اصلی کشف مواد مخدر در استان به شمار می‌رود و از سوی دیگر به علت اقدامات سنتی و نیز نداشتن امکانات به‌روز، همزمان شاهد معطلی خودروهای عبوری نیز هستیم که با تجهیز این ایستگاه به امکانات روز می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=117073
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.