رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان کرمان خبر داد:


جزئیات محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان کرمان گفت: خیابان‌های منتهی به فرمانداری‌های سراسر استان به عنوان ستادهای مرکزی انتخابات از امشب مسدود می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان، با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیروی انتظامی ویژه برگزاری انتخابات در کرمان، اظهار داشت: این محدودیت‌ها از ساعت ۲۲ امشب در خیابان‌های منتهی به فرمانداری‌های سراسر استان به عنوان ستادهای مرکزی انتخابات اعمال می‌شود.

او بیان کرد: از امشب تردد هرگونه وسایل نقلیه به جز وسایل نقلیه مرتبط با انتخابات و دارای مجوز و برچسب در مسیرهای منتهی به فرمانداری‌های استان ممنوع خواهد بود و اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیروی انتظامی ویژه برگزاری انتخابات از ساعات پایانی امشب در اطراف فرمانداری شهر کرمان و فرمانداری‌های دیگر شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه از هم‌استانی‌های عزیز تقاضا داریم تا پایان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از مسیرهای جایگزین استفاده کنند، گفت: این محدودیت‌های ترافیکی تا پایان رای‌گیری، جمع‌آوری صندوق‌های رای و اعلام نتیجه ادامه خواهد داشت.

محدودیت ترافیکی ویژه برگزاری انتخابات در شهر کرمان در مسیر خیابان شورا از میدان بسیج به سمت تقاطع پاسداران و مسیر غرب به شرق خیابان شهید رجایی تا تقاطع پاسداران به دلیل توزیع صندوق‌های رای و قرار گرفتن فرمانداری کرمان در این محدوده اعمال خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۹ حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرمان و راور، شهرستان شهربابک، شهرستان‌های کهنوج، منوجان، رودبارجنوب، قلعه‌گنج، فاریاب و جازموریان، شهرستان‌های بافت، رابُر و ارزوئیه، شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی، شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد، شهرستان‌های رفسنجان و انار، شهرستان‌های زرند و کوهبنان و شهرستان‌های سیرجان و بردسیر برای تصدی ۱۰ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115820
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.