برای دومین بار در کشور؛


درخشش در فضای مجازی روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب

استان کرمان پیش‌گام در حوزه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برای دومین بار در کشور در سال ۱۴۰۲ با افتخار تمام درخشید.

روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در تداوم افتخارآفرینی‌های خود، این بار در ارزیابی سالانه شرکت توانیر به‌عنوان برترین شرکت در حوزه حضور در فضای مجازی انتخاب و معرفی شد.

حضور فعال در فضای مجازی – اطلاع‌رسانی به‌موقع – تمرکز بر تولیدات محتوای جذاب و آموزنده – ارتباط دوسویه با مخاطبان – استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای از جمله عوامل کلیدی در کسب این افتخار توسط روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان بوده است که این شرکت را به‌عنوان یک مجموعه برتر معرفی نماید.

تقدیر توسط معاون وزیر نیرو در تقدیرنامه‌ای که از سوی معاون برق و انرژی وزیر نیرو و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر به مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به نمایندگی از مجموعه همکاران اهدا شد، از تلاش‌های بی‌وقفه و ارزنده این مجموعه در اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف، به‌موقع و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، ارتقای سطح ارتباط با مخاطبان و انتشار اخبار و رویدادهای صنعت برق در رسانه‌ها و مدیریت و برنامه‌ریزی برای حضور فعال و هوشمند در حوزه فضای مجازی در زمینه مدیریت مصرف برق تقدیر و تشکر شد.

دو ماه قبل نیز در جشنواره ارزیابی روابط‌عمومی‌های صنعت آب و برق کشور که در وزارت نیرو برگزار گردید روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در بین شرکت‌های صنعت آب و برق سراسر کشور رتبه نخست را کسب کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116242
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.