فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:


درگیری در دانشگاه باهنر به دلیل جواب رد خواستگار بود

دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی درگیری ۲ دانشجوی این دانشگاه طی پیامی اعلام کرد، نشست اضطراری شورای انضباطی دانشجویان این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، دانشگاه شهید باهنر کرمان در اطلاعیه تکمیلی حادثه ضرب و جرح دانشجوی دانشگاه شهید باهنر در ۶ خرداد سال جاری بدون اشاره به جزئیات حکم دانشجوی خاطی اعلام کرد، متاسفانه ۶ خرداد سال جاری رخداد تلخی در این دانشگاه که محیطی مقدس و محل کسب دانش، اخلاق و فضایل انسانی است به وقوع پیوست.

این اطلاعیه می‌افزاید، این حادثه که با انگیزه شخصی بین ۲ دانشجوی دختر و پسر اتفاق افتاد، منجر به جراحت دانشجوی دختر شد.

در ادامه آمده است، بلافاصله ضمن هماهنگی با اورژانس، دانشجوی آسیب دیده سریع به بیمارستان انتقال پیدا کرد و به طور ویژه تحت درمان قرار گرفت و همچنین شخص خاطی تحویل پلیس شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است، بررسی‌های تکمیلی در خصوص حادثه مذکور همچنان در حال انجام است و تاکید می‌شود دانشگاه شهید باهنر کرمان هرگونه کوتاهی و قصور احتمالی را چه از جانب شخص یا واحدهای زیر مجموعه دانشگاه با جدیت پیگیری خواهد کرد.

سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود، شنبه هفته جاری در پی درگیری ۲ نفر از دانشجویان دانشگاه باهنر به دلیل جواب رد شنیدن در خواستگاری یک دختر، یکی از این افراد مجروح می‌شود که بلافاصله بعد از این درگیری فرد ضارب توسط حراست دانشگاه دستگیر و بیرون از محیط دانشگاه تحویل پلیس می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105053
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.