مدیرکل راهداری استان کرمان


سامانه جامع اعلام‌بار در کرمان رونمایی می‌شود

مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به طراحی سامانه جامع اعلام‌بار استان کرمان گفت: در این سامانه که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اعلام‌بار به صورت الکترونیکی انجام شده و مشکلات رانندگان در این زمینه برطرف می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، احسان عراقی‌زاده صبح امروز در همایش تجلیل از راهداران استان کرمان که با حضور خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه راهداری وظایف روزانه‌ای دارد که نیاز است راهداران هر روز در جاده‌ها به خدمتگزاری مشغول باشند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین اقدامات راهداری در سفرهای اربعین بود، گفت: با تلاش و پیگیری مجموعه راهداری استان و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری، زائران امام حسین(ع) از شهرستان‌های مختلف استان کرمان به سمت مرزهای عراق جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه روز ۲۶ آذر یادآور فرمان انقلابی امام راحل و لبیک رانندگان و کامیون داران سراسر کشور است که این لبیک همچنان ادامه دارد، افزود: امسال حدود دو برابر سال ۹۸ اتوبوس به سمت مرزهای شلمچه و مهران اعزام شد تا دغدغه زائران امام حسین (ع) رفع شود.

وی با اشاره به دیدار جمعی از راهداران استان با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در این دیدار گفتند “هر چه کار برای مردم سخت‌تر باشد، قطعاً ثواب و اجر آن نزد خداوند بیشتر است.”

عراقی‌زاده بیان کرد: راهداران استان کرمان با تاسی از سردار دل‌ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی به طور شبانه روزی و در گمنامی، در سرما و گرما برای خدمتگزاری به مردم فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سیستم جامع اعلام بار استان کرمان تهیه شده است، افزود: در این سامانه جدید که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اعلام بار به صورت الکترونیکی انجام شده و از مشکلات جاری که باعث نارضایتی رانندگان است، جلوگیری می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه اداره کل راهداری استان کرمان دو سال رتبه اول رفع نقاط حادثه‌خیز را در کشور کسب کرده و از سال گذشته ۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان رفع شده است، گفت: ۳۵ میلیون تن حمل کالا از مبدأ استان کرمان به سایر نقاط و بیش از هفت میلیون نفر مسافر از مبدأ استان کرمان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال آسفالت ۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در شمال استان کرمان در برنامه است که تاکنون بخشی از آن انجام شده است، بیان کرد: سیل بهمن‌ماه سال گذشته و مردادماه امسال ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان خسارت به جاده‌های شمال استان کرمان وارد کرده است.

عراقی‌زاده با بیان اینکه رانندگان در اعتصابات و اغتشاشات اخیر، کشور را سرافراز کردند، گفت: در این اغتشاشات با وجود فراخوان‌های متعدد دشمن برای اعتصاب رانندگان در کشور، خوشبختانه رانندگان دشمن را همراهی نکردند و نشان دادند که همراه انقلاب هستند و به هیچ وجه حاضر نمی‌شوند خون شهدا که جان خود را برای پیروزی و عزتمندی نظام اسلامی دادند، پایمال شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=99721
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.