پس از گلایه مدیرکل راهداری در مورد همکاری‌نکردن معادن برای تخصیص اتوبوس برای زائران اربعین؛


مجتمع مس سرچشمه ۲۷ اتوبوس به زائران اربعین اختصاص داد

به گزارش «کرمان نو» در روزهای گذشته مدیرکل راهداری استان در نشست خبری با اشاره به افزایش تعداد زائران امسال اربعین خصوصاً زائرانی که از مرزهای شرقی کشور وارد استان می‌شوند، از شرکت‌های معدنی گلایه کرد که به تعهد خود در همکاری با اداره کل حمل‌ونقل برای تأمین اتوبوس همکاری نکرده‌اند. معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در همین ارتباط خبر از اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس از سوی این مجتمع برای ایاب‌وذهاب زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مهندس عباس فخرآبادی گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مانند سال‌های گذشته با ستاد اربعین استان کرمان و شهرستان رفسنجان همکاری داشته و برای اعزام زائران به مرزها در ایام اربعین، علی‌رغم این‌که باید ایاب‌وذهاب کارکنان خود را تأمین کند، از این اعزام‌ها حمایت کرده است.

او توضیح داد: در این راستا، تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس از تعاونی‌ها برای اعزام زائران به مرزها در اختیار استانداری کرمان قرار گرفته و علاوه بر این، باتوجه‌به درخواست‌های متعددی که از سوی مسئولان رفسنجان و انار نیز وجود داشت، تعداد ۱۲ دستگاه اتوبوس نیز به این شهرستان‌ها اختصاص دادیم.

معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان متذکر شد: ناوگان مسافربری مجتمع مس سرچشمه باتوجه‌به فرسودگی، توانایی اعزام به مسافت‌های دور را ندارند و از سویی توجه به این موضوع نیز ضروری است که فعالیت‌های گسترده کارخانه هم نباید با اختلال مواجه شود.

فخرآبادی تأکید کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان علی‌رغم این‌که باید ایاب‌وذهاب تعداد زیادی از کارکنان خود را تأمین کند؛ اما همچون همیشه یار و همراه ستاد اربعین استان بوده و همکاری در اختصاص اتوبوس و ناوگان حمل‌ونقل برای زائران این سفر معنوی، گواه این مدعاست.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107969
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.