امروز و با حضور سهام‌داران؛


مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت گل‌گهر برگزار شد

مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر صبح امروز شنبه ۱۹ اسفندماه، با حضور بیش از ۸۵ درصد سهام‌داران در سالن الغدیر مرکز همایش‌های وزارت کشور، به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو، در این مجمع افزایش سرمایه شرکت گل‌گهر از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ۵۵ هزار میلیارد تومان در دو مرحله از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهام‌داران به‌عنوان مهم‌ترین دستور کار مجمع مطرح شد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با تشکر از سهام‌داران حقیقی و حقوقی، اظهار داشت: در سال آینده هر چهار ماه یک پروژه جدید در منطقه گل‌گهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و اگر افزایش سرمایه پیشنهادی ما محقق شود به تعهدات خود در توسعه تولید، عمل خواهیم کرد و اگر محقق هم نشود با تأمین سرمایه از منابع دیگر برای رسیدن به اهدافی که برای گل‌گهر پیش‌بینی کرده‌ایم، تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان مجمع و با رأی سهام‌داران، افزایش سرمایه گل‌گهر از ۳۳ هزار میلیارد تومان به ۴۳ هزار میلیارد تومان (۵ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته و ۵ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات آورده نقدی سهام‌داران) به تصویب رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116145
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.