پلیس فتا در کرمان:


مراقب دام‌ سایت‌های قمار همزمان با مسابقات جام ملت‌های آسیا باشید

رییس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا و احتمال کلاهبرداری از شهروندان از طریق سایت‌های قمار و شرط‌بندی از برخورد جدی با متخلفان این حوزه خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، محمدرضا رضایی رییس پلیس فتا استان کرمان روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا و بر اساس تجربیات گذشته؛ تحرکات و تبلیغات مجرمان سایبری در حوزه ایجاد سایت‌های شرط‌بندی و قمار آنلاین پیش‌بینی نتایج مسابقات، افزایش می‌یابد.

او تصریح کرد: گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی از طریق افراد واسط اقدام به اجاره حساب بانکی با عنوان موضوعاتی نظیر فرار از مالیات، محدودیت‌های سقف تراکنش، فعالیت در حوزه بورس، ارزهای دیجیتال و غیره کرده و به دنبال آن اطلاعات حساب‌های اجاره شده را در راستای پول‌شویی‌های مرتبط با سایت‌های قمار استفاده می‌کنند.

رضایی دراین‌خصوص به شهروندان توصیه کرد: باتوجه‌به اینکه تبعات قانونی ناشی از سوءاستفاده از حساب‌های بانکی با فرد صاحب حساب بوده، عموم مردم می‌بایست بسیار در این حوزه هوشیار باشند و از ارائه اطلاعات حساب بانکی خود به دیگران خودداری کنند.

او خاطرنشان کرد: هرگونه تبلیغ یا فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی برابر قانون جرم بوده و به سبب تبعات ناشی از آن‌ها نظیر ازدست‌رفتن سرمایه زندگی، اعتیاد به قمار و دیگر موارد، با افراد فعال در این حوزه برخورد قانونی لازم از سوی مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114046
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.