مدیرکل انتقال خون استان:


پویش “اهدای خون حمایت ماندگار” در استان کرمان اجرای می‌شود

مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: پویش “اهدای خون حمایت ماندگار” همزمان با سراسر کشور در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، دکتر‌ایرج شکوهی امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ضمن تبریک فرارسیدن هفته هلال‌احمر از راه‌اندازی پویش “اهدای خون، حمایت ماندگار” همزمان با سراسر کشور در انتقال خون استان کرمان خبر داد.

وی افزود: هلال‌احمر سازمانی ارزشی و انسانی است که در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی‌هاست و تلاشگرانی که در این مجموعه کار می‌کنند، با به خطر انداختن جان و هستی خود برای نجات انسان‌ها و تسکین آلام‌بشری تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می‌ورزند.

شکوهی در ادامه بیان کرد: هلال‌احمر استان کرمان همیشه همکاری خوبی با انتقال خون داشته و از تمام امکانات خود در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون استفاده کرده است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان از همه به ویژه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر که تمایل به پیوستن به این پویش داشته و شرایط اهدای خون را دارند، خواست تا با همراه داشتن کارت ملی با حضور در مراکز اهدای خون یاریگر ما در تامین خون سالم برای بیماران باشند.

وی تصریح کرد :اهداکنندگان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www://nobatdehi.ibto.ir تاریخ و ساعت حضور خود را در مراکز انتقال خون سراسر استان مشخص کرده و بر اساس همین پیش ثبت‌نام در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه نمایند.

شکوهی گفت: پویش “اهدای خون حمایت ماندگار” از ۱۸ اردیبهشت ماه جاری تا ۹ مردادماه امسال ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103987
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.