رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد؛


کلاهبرداری خرید طلا با رسید جعلی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی کرمان از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به خرید طلای شهروندان کرده بود، خبر داد و گفت: میزان کلاهبرداری از مال‌باختگان شش میلیارد ریال است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از مهر، رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به خرید طلای شهروندان کرده بود دررابطه‌با این‌گونه کلاهبرداری‌ها به شهروندان هشدار داد.

 سرهنگ میرحبیبی اضافه کرد: یک خانم با افراد آگهی‌دهنده فروش طلاجات تماس حاصل و با اعلام اینکه خریدار طلاجات آنها با قیمت مناسب است، این افراد را به طلافروشی‌های سطح شهر کشانده و با وزن‌کردن طلاجات، به‌صورت حضوری خرید را انجام اما هنگام تحویل طلاجات به بهانه عدم به‌همراه‌داشتن کارت‌بانکی، یک تراکنش جعلی پرداخت وجه در تلفن همراه خود را به آنها نشان داده و محل را ترک می‌کرده است.

او افزود: در این راستا در پی وصول چندین فقره شکایت با بررسی‌های تخصصی صورت‌گرفته، هویت فروشنده مشخص و محل‌های تردد این خانم در استان‌های فارس، بندرعباس، البرز، گیلان و تهران مشخص و در نهایت در هنگام ورود مجدد به کرمان شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ میرحبیبی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰ مال‌باخته به این پلیس مراجعه و تشکیل پرونده داده‌اند و اقدام‌های لازم برای شناسایی سایر شکات در استان کرمان و سایر استان‌های کشور در حال انجام است به شهروندان توصیه کرد: لازم است افراد در زمان معامله ابتدا با بررسی حساب بانکی خود از واریز پول به‌حساب اطمینان حاصل کرده و سپس کالا را تحویل خریدار دهند.

 میزان کلاهبرداری از مال‌باختگان شش میلیارد ریال است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107942
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.