گام‌های ماندگار شرکت گاز استان کرمان در دولت سیزدهم؛


گازرسانی به ۵۸۷ روستا و ۱۱ شهر در ۲۹ ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در ۲ سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم گازرسانی به ۵۸۷ روستا، ۱۱ شهر و ۴۷۲ صنعت از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کرمان است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی در تشریح این خبر افزود: در حال حاضر تعداد کل روستاهای گازرسانی شده در استان کرمان به یک هزار و ۹۰۵ روستا و تعداد شهرهای گازرسانی شده به ۷۸ شهر رسیده است که از این تعداد ۱۱ شهر و ۵۷۸ روستا در دولت سیزدهم گازدار شده‌اند.

او بیان کرد: با گازرسانی صورت‌گرفته در این بازه زمانی اکنون ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۴/۶۳ درصد جمعیت روستایی ذیار کریمان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: بیش از ۹۶ هزار مشترک گاز در دولت سیزدهم به مشترکین گاز استان اضافه و اکنون ۸۰۱ هزار و ۶۲۳ مشترک کرمانی از انرژی گاز برخوردارند.

سلیمانی عنوان کرد: در بازه زمانی فوق بیش از ۵ هزار و ۸۸۵ کیلومتر خطوط لوله احداث شده و گفتنی است که ۲۱ درصد از کل عملکرد ۳۰ساله این شرکت در بحث اجرای خطوط لوله تنها در مدت ۲۹ماهه دولت سیزدهم محقق شده است.

به گفته او شرکت گاز استان کرمان موفق شده تا در بازه زمانی فوق، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار انشعاب گاز در استان نصب و کل انشعاب‌های گاز کرمان را به بیش از ۵۵۹ هزار انشعاب ارتقا دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گازرسانی به صنایع استان در کاهش میزان مصرف سوخت مایع بسیار تأثیرگذار است، گفت: با تدابیر اندیشیده شده از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۴۹ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه‌جویی شده است.

سلیمانی اخذ رتبه اول کشوری در سال ۱۴۰۱ در دو بخش لوله‌گذاری و نصب انشعابات، کسب رتبه نخست بهترین عملکرد در «سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»، اخذ رتبه برتر استانی نماز، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، کسب رتبه دوم عملکرد روابط‌عمومی در بین گازهای استانی، اخذ رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در جشنواره سال ۱۴۰۱ را نیز به‌عنوان برخی دیگر از دستاوردهای موفق شرکت گاز استان کرمان عنوان کرد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114980
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.