استاندار یزد جزئیات تعطیلی پنجشنبه‌ها در یزد را تشریح کرد.


یزد پنجشنبه‌ها تعطیل شد

استاندار یزد امروز چهارشنبه سیزدهم دی در کارگروه توسعه صادرات استان یزد اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پنجشنبه‌های هر هفته از سیزدهم دی تا سی‌ام بهمن در استان یزد تعطیل است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایمنا، مهران فاطمی امروز چهارشنبه سیزدهم دی دقایقی پیش در کارگروه توسعه صادرات استان یزد اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

او افزود: پنجشنبه‌های هر هفته از سیزدهم دی تا سی‌ام بهمن در استان یزد تعطیل است.

 محمدحسن پارساییان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با اشاره به دستگاه‌های مشمول تعطیلی در روز پنجشنبه، خاطرنشان کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه‌ها در این روز، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و اجرای محدودیت‌های ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است. از تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان یزد در روزهای پنجشنبه خبر داد و گفت: دستگاه‌های خدمت‌رسان، مراکز درمانی و مدارس استان از این قاعده استثنا هستند.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با تأکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه‌ها، تأکید کرد: دستگاه‌ها ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد و نیز روشن‌کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آنها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.

 پارسائیان با اشاره به‌ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، گفت: استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر دوره‌ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه، موردتوجه جدی قرار گیرد.

 او با بیان اینکه دستگاه‌ها ملزم به کاهش حداقل، ۲۰ درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هستند، تأکید کرد: در صورت عدم رعایت موارد، شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود.

 در همین خصوص محمدحسین پارسائیان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس بند ۴ مصوبات پانزدهمین جلسه کارگروه انرژی استان، همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از سیزدهم دی تا سی‌ام بهمن در روزهای پنجشنبه تعطیل می‌شود و امور در این ایام به‌صورت دورکاری انجام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113214
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.