معاون امنیتی وزیر کشور:


۱۰ تیم تروریستی بعد از حادثه کرمان منهدم شدند

 سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش از ده تیم تروریستی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش از ده تیم تروریستی توسط دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.

 میراحمدی یادآور شد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح م با مجاهدت شبانه‌روزی در حال مقابله با توطئه دائمی دشمنان هستند و گاهی هم اگر نسبت به شناسایی و دستگیری باندها و شبکه‌های تروریستی اطلاع‌رسانی نمی‌شود برای این است که امنیت روانی جامعه حفظ شود البته اطلاع‌رسانی بموقع و سنجیده خود برای مردم اعتماد و دلگرمی و اطمینان ایجادمی کند متأسفانه عده‌ای جاهل و یا مغرض و با اهداف سیاسی مجاهدت‌های شبانه‌روزی را نادیده می‌گیرند

 معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی در مقابل گروه‌های تروریستی یک سیاست آفندی است نه پدافندی مانند حمله‌ای که اخیراً به تروریست‌های ساکن و اشغالگر در ادلب سوریه انجام و منشأ تهدید مورد هدف قرار گرفت.

او افزود: مدافعان حرم و امنیت در هزار کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی مجاهدت کرده و می‌کنند و این به این دلیل بوده و هست که در داخل جغرافیای ایران مردم ما و در منطقه مسلمانان بی‌گناه و بی‌پناه مورد تهدید عملی تروریست‌ها قرار نگیرند اگر این اقدامات نبود هر روز و در نقاط مختلف کشور مواجه با حوادث تلخ و جانسور شبیه اقدام تروریستی در گلزار شهدا کرمان بودیم.

 میراحمدی گفت: امروز مدافعان حرم و سربازان گمنام امام‌زمان و محافظان امنیت در مرزها با یک هدف و در یک سنگر بر علیه تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌جنگند. امروز سر اژدهای داعش رژیم صهیونیستی است و تا این سر قطع نشود منطقه توسط این شرور تروریست ناامن خواهد بود. ان‌شاءالله با فروپاشی رژیم منطقه امن خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114242
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.