۲ تصادف در جنوب کرمان با چهار کشته و ۹ مصدوم

وقوع ۲ تصادف جداگانه در جنوب کرمان طی شامگاه جمعه در محورهای کهنوج به جیرفت و همچنین منوجان به بندرعباس چهار نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، رئیس پلیس‌راه جنوب کرمان روز شنبه در مورد یکی از این سوانح گفت: در اثر برخورد ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ جاده کهنوج به جیرفت چهار نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر هم مجروح شد.

سرهنگ امیر معین‌الدینی افزود: یکی از خودروها در این تصادف از جاده منحرف شد و زمانی که به مسیر اصلی برگشت یک خودرو دیگر از روبه‌رو به آن برخورد کرد که در نتیجه چهار تن جان باختند.

وی اضافه کرد: مقصر اصلی حادثه خودرو پژو ۴۰۵ خاکستری‌رنگ بوده که از جاده منحرف و وارد شانه خاکی جاده شده و سپس به جاده باز می‌گردد؛ زیرا به علت ضعف توانایی در کنترل خودرو وارد طرف مقابل شده و از روبه‌رو با یک سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای برخورد می‌کند.

 جزئیات حادثه دیگر

روابط‌عمومی هلال‌احمر کرمان هم از وقوع تصادف دیگری این بار در کیلومتر ۲۵ محور منوجان به بندرعباس خبر داد که هشت مصدوم داشته و به چهار نفر از آنان امدادرسانی شده است.

طبق این گزارش در پی اعلام وقوع حادثه بلافاصله یک تیم امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات بیرون آوردن مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند.

به دنبال افزایش گرمای هوا و هجوم گردشگران از استان‌های جنوبی و شرق کشور به مناطق خوش‌آب‌وهوا در استان کرمان، آمار سوانح در این منطقه طی چند هفته اخیر افزایش‌یافته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106345
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.