فرمانده پلیس‌راه استان کرمان:


بیشترین تلفات تصادفات کرمان سهم پراید و پژو است

به گزارش «کرمان نو» فرمانده پلیس‌راه استان کرمان گفته ۸۰ درصد حوادث رانندگی استان کرمان مربوط به ۲ خودروی پراید و پژو است و بیشترین تلفات نیز مربوط به این دو خودرو است.

به گزارش «کرمان نو» فرمانده پلیس‌راه استان کرمان گفته ۸۰ درصد حوادث رانندگی استان کرمان مربوط به ۲ خودروی پراید و پژو است و بیشترین تلفات نیز مربوط به این دو خودرو است.
سرهنگ علی رضایی فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۳۰ نفر در جاده‌های استان کرمان جان خود را از دست دادند و بیش از ۱۷۰ نفر هم مجروح شدند، اظهار داشت: ردپای سرعت‌های غیرمجاز و خستگی و خواب‌‌آلودگی در حوادث رانندگی امسال کاملاً ملموس است.
فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه سفرها در این ایام بسیار فشرده است، بیان کرد: درخواست داریم که رانندگان در این سفرها تلاش نکنند تا با سرعت‌های بالا و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، زمان خود را جبران و جایگزین کنند.
او ادامه داد: متاسفانه ۸۰ درصد حوادث رانندگی در استان کرمان مربوط به ۲ خودروی پراید و پژو است و بیشترین تلفات و جان‌باختگان حوادث ترافیکی ما در استان کرمان جان خود را در این ۲ خودرو از دست دادند.
رضایی با بیان اینکه وقتی خودروها ناایمن هستند خود رانندگان باید مراقبت بیشتری داشته باشند، گفت: مشاهده شده که اگر حادثه‌ای برای این دو خودرو اتفاق بیفتد، حوادث آن نسبت به دیگر خودروها تلخ‌تر، ناگوار و اثرات غیرقابل جبرانی را رقم زده است.
او با اشاره به اینکه درخواست داریم همه رانندگان به توصیه‌های پلیس توجه جدی داشته باشند، افزود: حوادث رانندگی برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد و همکاران ما در این ایام به صورت ۱۰۰ درصدی در آماده‌باش کامل هستند و در طول جاده‌ها حضور دارند تا کمترین حوادث را داشته باشیم.| تسنیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116506
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.