فرمانده انتظامی جیرفت خبر داد:


دستگیری قاتل ۲ برادر جیرفتی پس از ۲۹ روز

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری قاتل ۲ برادر جیرفتی پس از ۲۹ روز فرار توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی پلیس، عبدلی‌نسب، فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: پیرو اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در دوم شهریورماه سال جاری مبنی بر قتل ۲ برادر در یکی از خیابان‌های شهر جیرفت، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
او افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد ۲ برادر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به‌وسیله سلاح جنگی به قتل رسیده و از صحنه جرم متواری شده‌اند.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم موردنظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.
عبدلی‌نسب بیان کرد: مأموران مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و در یک عملیات او را پس از ۲۹ روز فرار و زندگی مخفیانه دستگیر کردند و در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح جنگی و خودرو مربوطه را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل در حال بررسی است تصریح کرد: در بررسی از سوابق متهم، داری ۶ مورد پرونده شرارت از جمله مشارکت در آدم‌ربایی، مشارکت در قتل، ضرب جرح و سایر شرارت‌ها است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109193
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.