دستور قضایی برای دستگیری همه متهمان به نزاع دسته‌جمعی


قتل در عروسی زرندی‌ها

دادستان زرند گفت: در پی درگیری میان میهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای شهرستان، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، رضا یعقوبی دادستان زرند امروز ۲۳ بهمن‌ماه دراین‌رابطه اظهار کرد: در این راستا پرونده قضایی در شعبه بازپرسی شهرستان تشکیل و دستورات قانونی برای برخورد قاطع با متهمان صادر شده است.

او با بیان آنکه دستگاه قضا با جدیت و بدون اغماض با تمامی عواملی که کوچک‌ترین نقشی در این نزاع داشته‌اند و موجب اخلال در نظم عمومی شده‌اند، برخورد خواهد کرد، افزود: وقوع چنین اتفاقاتی همگان و به‌ویژه جوانان را به این نکته رهنمون می‌کند که آستانه صبر و تحمل خود را در اتفاقات روزمره بالا ببرند.

دادستان زرند گفت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت جامعه، از آمادگی لازم برخوردار بوده و با جرائم خشن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بر اساس قانون برخورد می‌کند و انتظار می‌رود شهروندان همکاری لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی شهرستان داشته باشند.

او به جوانان در خصوص حمل سلاح سرد که می‌تواند زمینه‌ساز جرائم متعدد باشد، هشدار داد و گفت: متأسفانه دیده شده که برخی از جوانان و نوجوانان اقدام به حمل سلاح سرد می‌کنند و باتوجه‌به اینکه صرف حمل سلاح سرد نیز جرم است، از والدین انتظار می‌رود ضمن ایفای نقش نظارتی، فرزندان خود را کنترل کنند.

یعقوبی بیان کرد: در این راستا لازم است میهمانان مراسم مسائل عرفی و شرعی را در مجالس رعایت نموده و مدیران و مسئولان تالارهای برگزاری مجالس عروسی نیز دستورالعمل و بخشنامه ساماندهی مراسم جشن عروسی را به طور کامل رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115137
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.