نگرانی پلیس از کاروان‌های عروسی محور هفت باغ و جاده قدیم ماهان


کاروان‌های عروسی که به عزا ختم می‌شوند

کاروان‌های عروسی که دست به حرکات خطرناک می‌زنند باعث نارضایتی رانندگان محور‌های درون و برون شهری و زمینه‌ساز تبدیل مراسم شادی به عزا هستند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضایی، رئیس پلیس‌راه شمال استان گفت: دعوا، درگیری و تصادف از جمله مواردی است که در کاروان‌های عروسی به سبب گردهمایی خودروها و انجام حرکات نمایشی و راه‌بندان در محورهای درون و برون‌شهری اتفاق می‌افتد و متأسفانه بیشتر افراد به‌ویژه قشر جوان به این موارد توجه نکرده و در مواردی شادی را تبدیل به عزا می‌کنند.
او افزود: در همین رابطه بعضاً کاروان‌های عروسی زیادی در محور هفت‌باغ علوی و جاده قدیم ماهان در ساعات پایانی شب شکل می‌گیرند که با حرکات خطرساز و ایجاد راه‌بندان مانع تردد سایر خودروها و باعث نارضایتی شهروندان می‌شوند که قطعاً این اقدامات باتوجه‌به سرعت دیگر خودروها و تردد خودروهای سنگین می‌تواند حوادث غیر قابل جبرانی رقم بزند.
رئیس پلیس‌راه شمال استان تأکید کرد: تاکنون نیز این قبیل حرکات نامتعارف باعث حوادث رانندگی، تصادف و حتی واژگونی‌های خسارت باری شده‌اند که پلیس با این‌گونه تخلفات حادثه‌ساز با جدیت برخورد و از همگان نیز می‌خواهیم از تشکیل کاروان‌های خودرویی مسبب ناامنی ترافیکی و نارضایتی دیگران خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109428
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.