مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان:


امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر استان کرمان به ۱۸ تن گرفتار در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی نجاتگران پایگاه خانه سرخ به ۱۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور کرمان به سیرجان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران از ورود سامانه بارشی به استان کرمان از حدود ساعت ۳ بامداد روز گذشته به استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: این سامانه بارشی از سمت غرب به استان کرمان وارد شد و در این مدت شاهد بارش برف و کولاک در برخی از جاده‌های استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نجاتگران پایگاه خانه سرخ به مسافرینی که در محور سیرجان به کرمان در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند، گفت: در این مدت امدادرسانی نجاتگران پایگاه خانه سرخ به ۱۸ نفر گرفتار در برف و کولاک در محور کرمان به سیرجان انجام شد.

فلاح با بیان اینکه عملیات امدادرسانی به مدت ۱۱ ساعت به طول انجامیده است، افزود: نجاتگران هلال احمر بین در راه ماندگان این محور بسته‌های غذایی و آب معدنی توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه به نقص فنی یک خودرو در این محور بیان کرد: این خانواده ۴ نفره نیز اسکان اضطراری داده شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.