استمداد دو عضو شورای شهر جیرفت از استاندار


شورای شهر جیرفت درگیر حواشی

به گزارش «کرمان نو» ششمین دوره شورای‌اسلامی شهر جیرفت هم درگیر حواشی و اختلاف نظرها است. چندی پیش دومین دوره انتخابات هیات رئیسه شوراهای اسلامی در برخی شهرها از جمله جیرفت برگزار شد و با وجود اختلافاتی که در بین اعضای شورا دیده می‌شد تغییر این ترکیب دور از انتظار نبود.
هیات رییسه جدید در اقدامی دو هفته قبل به شهردار تذکر مکتوب داد و در هفته بعد از آن طرح سوال از محمود معناصری مطرح شد و شهردار جیرفت را برای جواب به صحن شورا خواستند.

آن طور که یکی از اعضا شورا به خبرنگار «کرمان نو» گفته است بعد از گذشت یک هفته از طرح سوال، شهردار روز دوشنبه ۱۴ شهریور در جلسه شورا حضور یافت. اما با نامه فرماندار جیرفت مبنی بر دادن فرصت بیشتر به شهردار برای اقناع اعضای شورا این زمان تمدید و به بعد موکول شد.

در یارکشی بین موافقین و مخالفان عملکرد محمود معناصری دو عضو شورای شهر که در تیم موافقان شهردار جیرفت قرار دارند، امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریور با صدور بیانیه‌ای خطاب به استاندار کرمان درخواست ورود نماینده دولت را به مسائل شورای شهر جیرفت داشته و وضعیت مدیریت رییس شورا را ضعیف قلمداد کرده‌اند.

در درخواست رضا سالاری‌فر و روح‌اله دانشی از استاندار آمده است:

اینجانبان دو عضو شورای شهر جیرفت از شما مقام عالی استان خواهشمندیم به سبب جلوگیری از هرگونه تنش اجتماعی دستور فرمایید هرچه سریعتر هیئتی برای رسیدگی به اوضاع آشفته نامناسب شورای شهر جیرفت و ضعف مدیریتی آقای هوشمند و بی اطلاعی ایشان از قوانین شورا که باعث ایجاد تنش در در شهر جیرفت می‌شود، دستور فرمایید اقدامات لازم هرچه سریعتر به عمل آید تا از تنش های احتمالی جلوگیری شود.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96436
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.