به مناسبت هفته دولت در شهرستان جیرفت اتفاق افتاد؛


افتتاح و بهره‌برداری از ۴ طرح عمرانی در بخش جبالبارز 

هفته دولت در جیرفت با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های بخش جبالبارز شروع شد. بعد از ادای احترام به مقام شهدای این منطقه فرماندار، بخشدار جبالبارز، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و رییس بنیاد مسکن شهرستان جیرفت، به همراه مسئولان محلی از پروژه و طرح‌های بخش جبالبارز این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش کرمان نو، در اولین روز بازدید از طرح‌های بخش جبالبارز، فرماندار جیرفت با بیان اینکه در دولت سیزدهم در حوزه شهرستان جیرفت کارهای شایسته‌ای انجام‌گرفته است، گفت: در ۹ روستای بخش جبالبارز با تلاش دهیاری‌ها و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان روشنایی معابر این روستاها تأمین شد.

آسفالت ۴۴ کیلومتر راه روستایی در جیرفت

 احمد بلندنظر ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی دولت ۲ کیلومتر از محور ارتباطی بین سه روستای بادام، کنزرک و گردین آسفالت و به بهره‌برداری رسید و عملیات روکش آسفالت مابقی این محور هم در تکمیل می‌شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه تاکنون عملیات آسفالت ۴۴ کیلومتر راه ارتباطی روستایی در حوزه شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد تومان انجام‌گرفته است، دررابطه‌با این پروژه گفت: این محور به طول ۵ کیلومتر راه ارتباطی بین سه آبادی بادام – کنزرک و گردین است که ۳ کیلومتر آن در حال حاضر آسفالت شده است و امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

 مهدی امیر حیدری با قدردانی از همکاری مردم منطقه و بخشدار در حل معارضین محلی ادامه داد: در مجموع برای این محور ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار صرف شده و برای ۲ کیلومتر باقی‌مانده از این راه ارتباطی به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تکمیل مابقی این محور در برنامه قرار دارد.

 

IMG 20230826 150510

 احداث و تکمیل ۴ بوستان در جبالبارز

 در ادامه رئیس بنیاد مسکن شهرستان جیرفت از بهره‌برداری ۴ بوستان در چهار آبادی بخش جبالبارز خبر داد و گفت: در این پروژه‌ها که شامل احداث بوستان و یا تکمیل سنگ‌فرش بودند با اعتباری حدود ۳ میلیارد تومان انجام‌گرفته است.

محمدرضا بنام با اشاره به اینکه احداث این پروژه‌ها باعث مهاجرت معکوس می‌شود: افزود: این بوستان‌ها در آبادی‌های درزنگو، زارین، آبدنبال و باغ انار بخش جبالبارز انجام‌گرفته است و با جانمایی این پروژه‌ها، علاوه بر مسافران مسیر عبوری جاده اصلی، ساکنان آبادی‌های مجاور هم امکان استفاده دارند.

 

 مسئولان و همراهان فرماندار در ادامه بازدید و افتتاح پروژه‌های بخش جبالبارز بعد از افتتاح خانه پزشک مرکز بهداشت محمدآباد مسکون و بهره‌برداری از پروژه روشنایی معابر در این بخش، ضمن تجلیل از خانواده شهید محمدرضا صباحی با مادر این شهید دیدار و گفتگو کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108062
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.