استاندار اعلام کرد:


بسته‌های تشویقی بازآفرینی شهری در کرمان تدوین می‌شود

استاندار کرمان با اشاره به وضعیت نوسازی بافت‌های فرسوده در این استان گفت: بسته‌های تشویقی برای شهرهای مختلف استان در حوزه بازآفرینی شهری تدوین می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، محمدمهدی فداکار شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان در محل سالن سلامت علوم پزشکی با اشاره به اینکه در خصوص بازآفرینی شهری با شهرداران جلسه‌ای برگزار و در این زمینه توجیهات لازم انجام شده است، افزود: در همین راستا بسته‌های تشویقی برای شهرهای مختلف استان، بومی‌سازی خواهد شد و توسط گروه‌های مختلف مردمی در محلات اطلاع‌رسانی می‌شود.

او با اشاره به مصوبات انجام شده در خصوص برخی شهرهای استان و طرح‌های مطرح شده در این زمینه بیان کرد: برخی پروژه‌ها که نیمه‌تمام مانده است، مقرر شده اعتبارات لازم تزریق شود و به اتمام برسند.
استاندار کرمان با بیان اینکه استان کرمان دارای ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت ناکارآمد است و حدود ۴۰۰ هزار نفر در این بافت‌ها ساکن هستند، افزود: بر همین اساس باید جلسات ستاد بازآفرینی به‌صورت منظم با حضور دستگاه‌های مختلف برگزار و همکاری لازم انجام شود.

این جلسه با حضور معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور برگزار شد؛ پیش‌ازاین جلسه به مناسبت سالگرد زلزله بم (پنجم دی ۱۳۸۲) آیین بزرگداشت سالگرد جان‌باختگان این زلزله مهیب در بهشت‌زهرا شهر بم برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112815
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.