رهبر انقلاب در دیدار با مردم کرمان:


راه حل مشکلات انتخابات است

رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم کرمان و خوزستان: برخی مردم را انتخابات دلسرد می‌کنند، این کار غلطی است. این اشتباه است و به ضرر کشور است.

برخی برای اینکه مردم را انتخابات دلسرد کنند مشکلات کشور را جلوی چشم می‌آورند. اگر مشکلات وجود دارد راه حل مشکلات چیست؟ راه حل مشکلات انتخابات است. اتفاقا برای اینکه مشکلات بر طرف شود باید در انتخابات شرکت کرد.

نخبه‌پروری و هویت عمیق فرهنگی از ویژگی‌های کرمانی‌ها است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مردم خوزستان و کرمان: بنده در طول سال‌ها انس با کرمان و کرمانی‌ها، نقاط درخشانی را در این استان و در مردم این استان بالعیان مشاهده کردم.

اگر بخواهیم در چند جمله از مهم‌ترین این ویژگی‌ها اسم بیاوریم باید عرض کنم، اولاً هویّت عمیق فرهنگی کرمان است، ثانیاً نخبه‌پروری کرمان؛ این استان از خصوصیاتش پرورش نخبگان است. نجابت اخلاقی و ایمان صادقانهٔ مردم کرمان است. پیشگامی مردم کرمان در پیوستن به نهضت اسلامی و انقلابی است.

زمینه بروز شخصیت بزرگی مثل حاج‌قاسم سلیمانی اینها است. نخبه‌پروری و اتصال و ارتباط با مفاهیم اسلامی برجسته و مبارزهٔ در راه آنها خصوصیت بزرگی است که بنده آن را به چشم در مردم کرمان مشاهده کردم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112616
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.