اقدام خیرخواهانه خانواده جیرفتی:


 با هزینه مراسم یادبود پدر ۱۱ زندانی را آزاد کردند

 رئیس زندان جیرفت گفت: خانواده خیّر جیرفتی هزینه‌های برگزاری یادبود پدر خود را به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به آزادی ۱۱ زندانی (شامل یک زن و ۱۰ مرد) جرائم غیرعمد مالی اختصاص دادند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، محمدرضا شریفی با اشاره به این اقدام خیرخواهانه خانواده جیرفتی در اختصاص هزینه‌های برگزاری مراسم یادبود پدر خود که گام بزرگ و ماندگاری در ترویج فرهنگ جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و توجه به کار خیر بود، افزود: با این اقدام انسان‌دوستانه و خداپسندانه توسط خانواده مرحوم گیلانی‌پور، ۱۱ زندانی جرائم مالی، شامل یک زن و ۱۰ مرد از زندان آزاد خواهد شد.

 او اظهار کرد: این خانواده نیکوکار هدف خود از این اقدام را شادی روح پدرشان، زنده‌یاد «اصغر گیلانی‌پور» و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم مالی اعلام کردند که باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 شریفی گفت: زنده‌یاد “اصغر گیلانی‌پور” از اولین وکلای خوشنام شهرستان و مؤلف کتاب «جیرفت در گذرگاه تاریخ» بود، سال‌ها به‌عنوان دبیر و مدیر دبیرستان در جیرفت مشغول به تدریس بوده و در زمان حیاتش، یک مدرسه را اهدا کرد.

رئیس زندان جیرفت ضمن قدردانی از اقدام انسان‌دوستانه و خداپسندانه خانواده گیلانی پور اظهار کرد: اختصاص هزینه مراسم ختم و یادبود به کارهای خیر، باقیات‌صالحات را در پی دارد که در ترویج فرهنگ خیر و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری تأثیر دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112608
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.