اداره جهادکشاورزی بم از بعد از زلزله هنوز در کانکس مستقر است


معاون استاندار: وضعیت اداره جهادکشاورزی بم زیبنده این شهرستان نیست

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان اداره جهادکشاورزی بم بعد گذشت 19 سال از زلزله، همچنان در کانکس مستقر است. این درحالی است که این منطقه قطب کشاورزی است پس باید در مکان مناسبی به کشاورزان این منطقه خدمت رسانی کند.

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان بم در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از اداره جهادکشاورزی این شهرستان گفت: ساختمان این اداره با گذشت ۱۹ سال از زلزله هنوز فضای فیزیکی مناسبی ندارد و هنوز در کانکس خدمات ارائه می دهد که زیبنده این شهرستان و مردم شریف آن نیست.

وی افزود: از آنجا که این منطقه قطب کشاورزی است، جهادکشاورزی باید مکان مناسبی داشته باشد و با توجه به اینکه در کنار اداره جهادکشاورزی بم، دستگاه دیگری فضای اداری مازادی دارد، مقرر شد درخواستی از سوی فرمانداری و جهادکشاورزی برای ما ارسال شود و در کمیته ساماندهی فضاهای اداری در مرکز استان مطرح و فضای مازاد دستگاه‌های دیگر به صورت امانی در اختیار جهاد کشاورزی قرار گیرد تا در اسرع وقت ساختمان این اداره تکمیل و به مکان خود منتقل شوند.

این مسئول بیان کرد: در شهرهای شرقی مانند نرماشیر، فهرج و ریگان به دلیل اینکه تازه تاسیس هستند، بسیاری از ادارات در این شهرستان‌ها تشکیل نشده و اگر اداره‌ای شکل گرفته باکمبود نیروی انسانی مواجه است.

بیگ زاده افزود: در سفری که ریاست جمهوری به بم داشته، قول راه‌اندازی برخی ادارات کل و ادارات را در شهرستان‌های شرقی استان کرمان و همچنین حل مشکل کمبود نیرو را داده‌اند که این امر در حال پیگیری است تا مجوزات لازم برای جذب نیرو برای استقرار ادارات در شرق استان اخذ شود و مردم برای دریافت خدمات مجبور به مراجعه به بم نباشند.

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: در شهرستان‌های شرقی استان مانند فهرج، ریگان و نرماشیر در حوزه منابع فیزیکی و انسانی و جذب نیروی انسانی باید کار شود.

وی افزود: نگاه استاندار به توسعه استان این است که در  تمام مناطق به اندازه سهم خودشان در راستای توسعه باید گام برداشته شود و هیچ کدام از شهرستان‌های استان نسبت به دیگری ارجحیت ندارد و به دنبال توسعه کل استان هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98573
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.