غضنفرآبادی، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان:


هیات نظارت اظهارات علیرضا بیگی را کذب تشخیص داد

غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان و سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد بررسی ادعای نماینده تبریز پیرامون اهدای خودروهای شاسی بلند گفت: در جلسه علیرضابیگی تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.

به گزارش کرمان‌نو، غضنفرآبادی گفت: همچنین علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی ۷۵ نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت، ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.
او گفت: بر این اساس ادعای ایشان مبنی بر پس گرفتن امضای استیضاح وزیر صمت توسط ۷۵ نماینده در قبال گرفتن خودرو کذب تشخیص داده شد و موضوع اظهارات کذب ایشان در دستگاه‌های قضایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اضافه کرد: در صورتی که مستنداتی مبنی بر تخلف نماینده‌ای به هیئت برسد، هیات نظارت حتما مورد بررسی قرار خواهد داد و با متخلف احتمالی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.
امروز سایت دولت بهار به نقل از علیرضابیگی لیستی از تعدادی از نمایندگان که خودروهای فیدلتی و دیگنیتی دریافت کرده‌اند منتشر کرد.
نام نمایندگان در لیست منتشر شده لاک گرفته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.