دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور:


پنهان‌کاری را کنار بگذارید | آمار بیکاری ۱۰ میلیون نفر بعد از فیلترینگ نادرست است

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور در جلسه شورای فضای مجازی در کرمان با تاکید بر اینکه پنهان‌کاری را کنار بگذارید، به مدیران استان گفت: در مواردی اخباری که جنبه منفی دارد، بعضی تشخیص می‌دهند که این موارد را نگویند و یا در زمان دیگری بگویند که این موضوع یک عملکرد اشتباه است و باید پنهان‌کاری کنار گذاشته شود.

به گزارش کرمان‌نو، فیروزآبادی در این جلسه با نادرست خواندن امار بیکاری ۱۰ میلیون نفر بعد از فیلترینگ، گفت: اگر فضای مجازی در جمهوری اسلامی توسعه پیدا کرده با اراده جمهوری اسلامی بوده است و اینکه ما اقتصادمان را در این سطح پایین بیاوریم که محدودیت یک الی ۲ پلتفرم خارجی مساوی است با اقتصاد دیجیتال کشور، جفا به کشور است.
فیروزآبادی با بیان اینکه ثبت و ضبط اطلاعات و تفکرات در فضای مجازی بیشتر از فضای فیزیکی است، گفت: شیوه حکومت‌داری قبل از فضای مجازی با شیوه حکومت‌داری بعد از فضای مجازی متفاوت است.
او در این رابطه افزود: امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم مردم دائم در حال قضاوت حکومت هستند، حتی اگر صلاحیت تخصصی نداشته باشند.
فیروزآبادی با تاکید بر اینکه امروز نمی‌توانیم در مورد روایت‌ها سکوت کنیم، گفت: بحث روایت اول جدی است و نظام حکومت‌داری باید به شفافیت توجه ویژه‌ای داشته باشد‌.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98834
1 نظر
  1. سعید می گوید

    گاه خورده مردک بی شعور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.