فرماندار عنبرآباد:


کمتر از ۵۰ درصد جمعیت عشایری عنبرآباد از راه دسترسی مناسب برخوردار هستند

فرماندار عنبرآباد جمعیت عشایری این شهرستان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: کمتر از ۵۰ در صد جامعه عشایری عنبرآباد از راه دسترسی مناسب برخوردار هستند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، یزدان افشاری‌پور در حاشیه بازدید مدیرکل عشایری جنوب استان کرمان از مناطق عشایرنشین عنبرآباد، جمعیت عشایری این شهرستان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد که  کمتر از ۵۰ درصد آنها راه ارتباطی مناسب دارند.

وی از توجه ویژه به تامین زیرساخت‌های مناطق عشایری خبر داد و افزود: از محل اعتبارات ارزش افزوده امسال بیش از چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بازگشایی راه‌های مناطق عشایری تخصیص داده شد.

افشاری‌پور از مناسب‌سازی ۵۰ درصد راه‌های عشایری خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون با همکاری اداره کل امور عشایر جنوب استان ۵۰ درصد از ۸۰۰ کیلومتر راه عشایری در حوزه عنبرآباد تیغ زنی شده است.

ناصر احمدیوسفی مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان نیز در این بازدید از بازگشایی و مرمت بیش از ۹۰۰ کیلومتر راه دسترسی به مناطق عشایری از ابتدای امسال در جنوب استان خبر داد و اظهار کرد: در جنوب استان ۳۷۰۰ کیلومتر راه عشایری وجود دارد که از اوایل امسال ۹۰۰ کیلومتر راه عشایری مرمت و بازگشایی شده است.

وی با اشاره به بازگشایی راه دسترسی  دهستان امجز افزود: راه دسترسی مناطق عشایری دهستان امجز عنبرآباد به طول ۱۰۷‌ کیلومتر بازگشایی و مرمت شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105318
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.