معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان:


سرقت صفحه درز انبساط تقاطع غیرهمسطح پل «شهید بادپا» دلیل بسته‌شدن مسیر بود

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، از سرقت صفحه درز انبساط تقاطع غیرهمسطح پل «شهید بادپا» و بسته‌شدن مسیر تردد خودروها، خبر داد و گفت: با ترمیم نقاط آسیب‌دیده پل، امروز مسیر بازگشایی شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا، محمدرضا یحیی‌زاده معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، به دوتیکه‌بودن تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا اشاره کرد و افزود: چهارشنبه هفته گذشته ۱۲ اردیبهشت‌ماه، درز انبساط پل، از سمت بلوار «شاهد» به سمت بلوار «آیت‌الله صدوقی»، توسط افراد سودجو به سرقت رفته بود که به دلیل آسیب وارده به بتن، به‌منظور جلوگیری از بروز حادثه و آسیب بیشتر به پل، مسیر بسته شد.

او ادامه داد: صفحه درز انبساط از طریق پیچ‌های اتصال‌دهنده به داخل بتن کاشته شده بودند که افراد سودجو، پیچ‎ها را بریده و صفحه را سرقت کردند؛ بنابراین، نبود صفحه به بتن آسیب جدی وارد کرده بود و مسیر برای ترمیم بسته شد.

یحیی‌زاده، ترمیم و کاشت بولت‌ها را زمان‌بر دانست و گفت: تخریب بتن قبلی، بتن‌ریزی و اجرای مجدد صفحه‌گذاری و نصب صفحه درز انبساط و کاشت آن داخل بتن، کاری دقیق است که توسط کارشناسان انجام شده است.

او افزود: با اصلاح و ترمیم دال بتنی درز انبساط این تقاطع که در اثر سرقت صفحه آن به علت برش بولت‌های موجود در دال بتنی درز انبساط، مسدود شده بود، تقاطع غیرهمسطح «شهید بادپا» هم‌اکنون بازگشایی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118136
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.