سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد خبر داد؛


کلاهبرداری ۸ میلیاردی با لینک جعلی کالابرگ الکترونیک

سرپرست انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به کشف کلاهبرداری ۸ میلیاردریالی از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک از همگان خواست مراقب کلاهبرداری‌های ارسال پیامک با لینک‌های جعلی باشند.

به گزارش کرمان‌نو، “علی کریمی” سرپرست انتظامی عنبرآباد در تشریح این خبر گفت: با مراجعه یک شهروند به پلیس فتا و اعلام برداشت اینترنتی ۸ میلیارد ریال از حساب این فرد و بررسی‌های پلیس فتا مشخص شد کلاهبرداران سایبری که با استفاده از لینک‌های آلوده و نصب بدافزار اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می‌کنند در این مورد هم نقش داشته‌اند.

او بیان کرد: در این پرونده شاکی که پیگیر اخبار اختصاص خرید کالابرگ الکترونیکی بوده است غافل از ماهیت مجرمانه لینک‌های ارسالی پس از دریافت یک پیامک و باز کردن لینک آلوده آن با برداشت غیرمنتظره ۸ میلیارد ریال از حسابش مواجه می‌شود.

سرپرست انتظامی عنبرآباد خاطرنشان کرد: در این راستا با پیگیری‌های تخصصی کارشناسان پلیس فتا حسابی که این مبلغ به آن واریز شده مسدود و ضمن بازگشت وجه به‌حساب مال‌باخته پرونده جهت بررسی‌های بعدی و دستگیری عامل کلاهبرداری به مراجع قضایی ارسال شد که دراین‌رابطه از همگان می‌خواهیم از بازکردن لینک‌های الحاقی به پیامک‌های مشکوک و با منابع ناشناس خودداری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=118141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.