معاون برنامه‌ریزی شهرداری کرمان در نشست رونمایی پلتفرم «کرمان‌من»:


«کرمان‌من» به‌شدت ضدفساد و شفاف است

معاون برنامه‌ریزی شهرداری کرمان گفت: پلتفرم «کرمان‌من» به‌شدت ضدفساد و شفاف است؛ شهروندان می‌توانند روند و جزئیات پرونده شهرسازی خودشان را ببینند چیزی که همیشه مورد شکایت بوده است.

به گزارش کرمان‌نو وحید خطیبی در نشست رونمایی از پلتفرم «کرمان‌من» با خبرنگاران گفت: همیشه در شهرداری کرمان نیازمند توجه ویژه‌ای در حوزه آی‌تی بوده‌ایم و هنوز هم هستیم؛ لازم به ذکر است که ما با شهرداری طرف بودیم که حتی یک درگاه پرداخت الکترونیک هم نداشت چه برسد به ارائه خدمات الکترونیک. «کرمان‌من» پاسخی است به این نیاز که همه خدمات شهرداری کرمان یکجا شده باشد.

خطیبی افزود: شروع این پروژه شهریور ۱۴۰۱ بوده است و بعد از یک سال به نقطه‌ای رسیدیم که دستاورد را به مردم ارائه دهیم. بیش از ۷۰ درصد خدمات الکترونیک در «کرمان‌من» قابل‌ارائه هستند و مابقی در حال تکمیل‌اند.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری کرمان توضیح داد: ما ۳ نوع خدمت را در «کرمان‌من» ارائه می‌دهیم.

یک نوعش شهروند سپاری است؛ یعنی موضوعاتی که شهروندان تمایل دارند از شهرداری بپذیرند.

یک نوع هم خدمات پرسنلی شهرداری کرمان است و بخش بسیار مهم که مدیریت را در ادوار شهرداری تغییر خواهد داد؛ داشبوردهای مدیریتی است.

خطیبی دراین‌خصوص گفت: می‌خواهم ادعا کنم که ما علی‌رغم اینکه دیر رسیدیم به چنین پلتفرمی اما به پلتفرمی رسیدیم که در برخی بخش‌هایش از بسیاری از کلان‌شهرها پلتفرم بهتری است. ضمناً این پلتفرم کاملاً بومی است و اگر دچار مشکلی شود، تمام تیم پشتیبانش در سازمان فاوای شهرداری کرمان است.

خطیبی تأکید کرد: سیستم «کرمان‌من» به‌شدت غیر فساد و شفاف است؛ شهروندان می‌توانند از جزئیات پرونده شهرسازی‌شان باخبر شوند.

پس از آن فاطمه جاذبی مدیر پروژه «کرمان‌من» این اپلیکیشن را معرفی کرد و خبرنگاران را با فضای این پلتفرم آشنا کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109016
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.