مویدی پیشنهاد کرد؛


در شهرداری‌های مناطق از حضور خانم‌های بی‌حجاب جلوگیری شود

مویدی عضو شورای شهر کرمان گفت: «باتوجه‌به نزدیکی به فصل تابستان بهتر است از شهرداری‌های مناطق شروع شود و از حضور خانم‌های بی‌حجاب جلوگیری شود و یک خانم هم برای تذکر حضور داشته باشد، تا در این مسئله در کرمان دچار مشکل نباشیم.»

به گزارش کرمان‌نو در نشست شورای عمومی شهر کرمان که روز دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه برگزار شد و اولین نشست سال ۱۴۰۳ شورای شهر کرمان بود مسائل مختلفی موردبحث و بررسی قرار گرفت از جمله مسئله حجاب تا دلخوری مردم کرمان از سریال نون خ.

*تکریم ارباب‌رجوع در اولویت

منصور ایرانمنش در این نشست بر تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری کرمان تأکید کرد و گفت بارها این موضوع را گفتیم؛ اما مشکل همچنان وجود دارد و در مراجعات مستقیم به شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی باید تغییراتی در روند ایجاد شود که مردم کمتر معطل شوند، در ارتباطات با نظام‌مهندسی دچار مشکلاتی هستیم که متأسفانه مردم آن را هم از چشم شهرداری می‌بینند.

امینی‌زاده عضو دیگر شورای شهر کرمان با اشاره به سریال نون خ گفت: «این روزها فرهنگ عمومی مردم کرمان از آنچه از رسانه ملی پخش شده دلگیر هستند، کمترین انتظار مردم کرمان و ما نمایندگان مردم این است که یک عذرخواهی رسمی انجام شود و از آن مهم‌تر نسبت به جبران آن موضوع اقدام کنند.»

کمساری نیز در ادامه امینی‌زاده این‌طور گفت «ما به‌عنوان خدمتگزاران مردم به همه هنرمندان خسته نباشید می‌گوییم و دست این عزیزان را می‌بوسیم؛ اما شادی به چه قیمت؟ به قیمت توهین به ارزش‌ها و فرهنگ یک ملت؟

در این سریال جدا از توهین به مردم کرمان، آسیب اجتماعی عادی‌سازی شد.»

کمساری هم اضافه کرد: «تقاضا دارم از مسئولین محترم که برای جبران این مسئله حداقل عذرخواهی کنند و یک برنامه در همین سطح در رسانه ملی با توجه ویژه به فرهنگ کرمان ساخته شود.»

در پایان اعضای شورای شهر از عملکرد شهردار و کارکنان شهرداری کرمان در ایام نوروز قدردانی کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116900
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.