شهردار منطقه ۱۴ در جمع دانشجویان واحد آزاد جیرفت مطرح کرد:


لزوم اعتماد به جوانان با تکیه بر مکتب مدیریت سلیمانی

محمدامین سالاری‌پور شهردار منطقه ۱۴ پایتخت در جمع دانشجویان واحد آزاد اسلامی شهرستان جیرفت، به لزوم مدیریت جهادی و دستیابی به شهری مطلوب با مشارکت جوانان نخبه و با تکیه بر مکتب مدیریتی حاج قاسم تاکید کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۴، همزمان با سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، محمدامین سالاری‌پور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد جیرفت ضمن توصیف خصایص اخلاقی و نگاه راهبردی سردار سلیمانی گفت: آینده‌نگری، سبک مدیریت و رهبری از ابعاد مهم و حاکمیتی سپهبد شهید، قاسم سلیمانی بود.
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها یک الگو در عرصه نظامی و جنگاوری نبود، افزود: سردار برای همه آحاد ملت عزیز ایران مخصوصاً جوانان برومند این سرزمین یک الگوی جامع اخلاقی، فکری، معرفتی، معنوی و نمونه‌ای برجسته از مدیریت جهادی است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی مکتب ماندگار است، اظهار داشت: از تکلیف‌گرایی مقدم به وظیفه‌گرایی، تکیه بر رهبری و مدیریت بر دلها تا مدیریت راهبردی، مدیریت منابع و اعتماد به مدیریت جوان، متعهد و کارامد به عنوان مکتب مدیریتی حاج قاسم می‌توان نام برد.
وی افزود: سردار سلیمانی یک کارگزار تمدن‌ساز در روند تمدن نوین اسلامی است و این ویژگی‌ها و نقش‌آفرینی ایشان منجر به افزایش اقتدار نظامی ایران در عرصه منطقه و بین‌الملل و درخشش کشور با الگویی در سبک زندگی ایرانی و اسلامی شده است.
شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه شما جوانان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم نقش مهمی در توسعه، آبادانی و حفظ ارزش‌ها و کیان میهن اسلامی دارید، اظهارداشت: بدون تردید توجه و مقابله با دشمنی دشمنان خبیث میهن اسلامی همچنین شناخت منش و تفکر سردار در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی می‌تواند یک الگوی معاصر برای مدیریت متعهد و متخصص بویژه برای نسل جدید کشور و جهان اسلام باشد.
سالاری‌پور همچنین جوانان را نقطه اتکای کشور دانست و گفت: با اعتماد به شما جوانان و استفاده از ظرفیت‌های جوان در تمامی حوزه‌ها می‌توان به شهری مطلوب با الگوی اسلامی و مورد رضایت همه اقشار دست یافت.
وی با بیان اینکه دیدگاه سیاسی و اجتماعی حاج قاسم فراجناحی و در جهت مصلحت و خواستگاه مردم بود، بر اهتمام ویژه بر تعهد در مسئولیت برای خادمی مردم و موفقیت به‌ویژه نسل جوان و سربلندی کشور تاکید کرد.
شهردار منطقه ۱۴ پایتخت ضمن اشاره به اینکه مدیریت شهری منطقه با تمام توان از دانش و حرفه نخبگان جوان در امور شهر و دستیابی به شهری مورد رضایت نسل جوان با الگوی اسلامی استقبال می‌کند، ابراز امیدواری کرد: انشالله با الگو قراردادن نگاه حاج قاسم به مسائل و امور، در مسیر خدمت به مردم و سربلندی کشور گام‌های اصولی و راسخ برداریم، اهتمام ویژه داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100366
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.