مديرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان خبر داد:


گشت‌های نظارتی در مسیرهای پرتردد تاکسی‌های کم‌کار و غیرفعال را شناسایی می‌کنند

مديرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از افزایش نظارت و بازرسی بر سرویس‌دهی مناسب رانندگان تاکسی، خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از کرنا ، محمدباقر سلطانی گفت: این سازمان در راستای جلب رضایت شهروندان و نظارت بیشتر بر عملکرد و سرویس‌دهی مناسب و مطلوب توسط رانندگان تاکسی، تعداد واحدهای گشتی و نظارتی خود را در دو شیفت‌کاری صبح و عصر، افزایش داده است.

او به حضور پررنگ‌تر این واحدهای گشتی و نظارتی در شهر، به‌ویژه در مسیرهای پرتردد اشاره کرد و ادامه داد: واحدهای یادشده ازجمله در میدان «آزادی»، میدان «شهدا»، جلوی دانشگاه‌ها و مدارس و مسیرهایی که در ساعات پیک مسافر، نیاز به تاکسی بیشتر دارد، مستقر مي‌شوند تا با حضور و غیاب و شناسایی تاکسی‌های کم‌کار وغیرفعال با این دسته از رانندگان برخورد قانونی کنند.

سلطانی ضمن تقدیر از زحمات رانندگان، از آنان خواست کیفیت خدمت‌رسانی خود به شهروندان را در حد و اندازه کلان‌شهر کرمان، درنظر بگیرند.

سلطانی، خطاب به شهروندان اظهار داشت: پیشنهاد یا انتقاد خود را در حوزه حمل‌و‌نقل درون‌شهری، از طریق سامانه پیامکی 100001798 و تلفن گویای 03433230302 به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، ارائه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111562
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.