عامل خوشه ماشین‌آلات و قطعات صنعتی کرمان اعلام کرد؛


آمادگی قطعه‌سازان استان برای تامین نیاز پالایشگاه‌‌ها

عامل خوشه ماشین‌آلات و قطعات صنعتی کرمان و تعدادی از اعضا این خوشه با همراهی حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس در محل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش کرمان‌نو، در این دیدار که باهدف معرفی صنایع قطعه‌ساز استان جهت تأمین نیاز پالایشگاه‌های کشور برگزار شد، حسن‌پور به نقش مهم صنایع استان در کشور و توانایی‌های موجود اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به توانایی استان کرمان در این زمینه شد.
در ادامه دکتر سالاری معاون محترم وزیر نیز با استقبال از همکاری با قطعه‌سازان بومی و شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی این شرکت را جهت حمایت از این مجموعه‌ها اعلام کرد. شجاعی عامل خوشه قطعات نیز که به‌عنوان عامل و به نمایندگی از شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان در این جلسه حضور داشت، به معرفی خوشه و حمایت‌های انجام شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان پرداخت و به نمایندگی از واحدهای صنعتی عضو خوشه، آمادگی قطعه‌سازان استان را جهت تأمین نیاز پالایشگاه‌ها اعلام کرد.
او همچنین از ایجاد شرکت تحقیق و توسعه با مشارکت یکی از دانشگاه‌های استان و همچنین ایجاد انجمن قطعه‌سازی استان با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی خبر داد.
در این دیدار نمایندگان واحدهای گروه صنعتی دانش‌بنیان قطعه گستر، شکوفا صنعت پویا و صنایع ممتازان نیز به شرح توانایی‌های خود پرداختند .
در پایان این دیدار مقرر شد با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان برنامه‌ریزی لازم جهت حضور تیم تخصصی شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در استان و بازدید از واحدهای صنعتی عضو خوشه ماشین‌آلات و قطعات صنعتی استان کرمان صورت گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109520
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.