استاندار کرمان از شهرک صنعتی سدید بازدید کرد

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان از شهرک صنعتی سدید بازدید کرد و در جریان برخی از مشکلات تولیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان صبح امروز به همراه تعدادی از مدیران استان کرمان از شهرک صنعتی سدید بازدید کرد و در جریان مشکلات تعدادی از تولیدکنندگان این شهرک قرار گرفت.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در ای بازدید با بیان اینکه مشکلات پیش روی شهرک صنعتی سدید کرمان باید برطرف شود، اظهار داشت: تولیدکنندگان این مجموعه در خواست اختصاص زمین برای توسعه و استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور را داشتند.

وی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات تولیدکنندگان و رونق تولید در استان بیان کرد: در این مجموعه که کاملاً مردمی احداث شده، تعدادی جوان دغدغه‌مند پای کار آمدند تا در بحث اشتغال و رونق اقتصادی موثر باشند و موفق هم بودند.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید این نوع فعالیت‌های مردمی حمایت کرد، ادامه داد: بروکراسی اداری اخذ مجوزات از دیگر مشکلات تولیدکنندگان استان است که امیدواریم حضور مدیران در این مجموعه‌ها و مشاهده واقعیات تلاش تولیدکنندگان و زحمات آنها از نزدیک باعث شود که بروکراسی اداری و اخذ مجوزات کوتاه‌تر شود.
وی افزود: اهمیت این مجموعه صنعتی در این است که کار از یک مسجد آغاز شده و به احداث یک شهرک صنعتی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال رسیده که منویات مقام معظم رهبری است و امروز به یک الگو تبدیل شده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90180
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.